Ağrı Valisi Önder Bozkurt, Özel Güvenlik Personeliyle Bir Araya Geldi
Ağrı Valisi Sayın Önder Bozkurt, Özel Güvenlik Haftası münasebetiyle İl Emniyet Müdürlüğü Özel Güvenlik Şube Müdürü Emniyet Amiri Sayın Serpil Güney ve beraberindeki heyeti makamında kabul etti.
Valilik makamında gerçekleşen ziyarette, özel güvenlik hizmetlerinin toplum huzuru ve güvenliğinin sağlanmasındaki rolü ele alındı. Görüşmede, özel güvenlik görevlilerinin kamu düzeninin korunması, vatandaşların can ve mal güvenliğinin temin edilmesi noktasında üstlendikleri önemli görevler hakkında değerlendirmelerde bulunuldu.
Vali Önder Bozkurt, özel güvenlik görevlilerinin kamu güvenliğine sundukları katkıların büyük önem taşıdığını belirterek, özveriyle görev yapan tüm özel güvenlik personeline teşekkür etti.
Ziyaret sonunda Vali Bozkurt, tüm özel güvenlik görevlilerinin Özel Güvenlik Haftası’nı kutlayarak görevlerinde kolaylıklar ve başarılar diledi.
