Ruken Kilerci’nin Takibi Sonuç Verdi: Ağrı’ya 34 Yeni Hekim Kadrosu

02EDCCD7-8CB0-44CA-A92F-431436C7DBE7

Ağrı’da sağlık hizmetlerinin güçlendirilmesi adına önemli bir gelişme yaşandı. AK Parti Ağrı Milletvekili Ruken Kilerci, 129. Dönem Devlet Hizmeti Yükümlülüğü Kurası kapsamında ile 31 uzman hekim ve 3 pratisyen hekim olmak üzere toplam 34 yeni hekim kadrosu tahsis edildiğini duyurdu.

Milletvekili Kilerci, yapılan yeni kadro planlamasının Ağrı’nın sağlık altyapısını daha da güçlendireceğini belirterek, vatandaşların sağlık hizmetlerine daha hızlı, daha etkin ve daha kaliteli şekilde ulaşmasına önemli katkılar sağlayacağını ifade etti.

Kilerci açıklamasında, “Sağlık alanında yapılan bu önemli güçlendirme, hemşehrilerimizin sağlık hizmetlerine erişimini kolaylaştıracak ve ilimizde sunulan sağlık hizmetlerinin niteliğini daha da artıracaktır.” ifadelerine yer verdi.

Desteklerinden dolayı teşekkürlerini de ileten Kilerci, başta Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan olmak üzere, Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu ve emeği geçen tüm yetkililere teşekkür ederek, tahsis edilen yeni hekim kadrolarının Ağrı’ya hayırlı olmasını temenni etti.

Yeni atamalarla birlikte özellikle uzman hekim ihtiyacının karşılanması, vatandaşların farklı illere sevk edilme oranının azaltılması ve sağlık hizmetlerinde bekleme sürelerinin kısalması hedefleniyor. Bu gelişmenin, Ağrı’da sağlık alanında yürütülen güçlendirme çalışmalarına önemli katkı sunması bekleniyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir